Pintér Lilla
PhD
korábbi tudományos munkatárs
Pintér Lilla•Publikációk
Pintér Lilla
•
Publikációk
Szűrők beállítása
Összes
32 találat
32 találat
Összes
32 találat
Kazuko, Yatsushiro, Dal Farra Chiara, Gonzalez Aurore, Hein Johannes, Silleresi Silvia, Avellana Alicia, Huang Aijunet al.. 2022. Children’s Wh-questions across Languages: Some Preliminary Results. In: Ying Gong, Felix Kpogo (szerk.) Proceedings of the 46th Boston University Conference on Language Development. Somerville (MA): Cascadilla Press. 890–903.
Pagliarini, Elena, Oana Lungu, Angeliek van Hout, Lilla Pintér, Balázs Surányi, Stephen Crain, and Maria Teresa Guasti. 2022. How Adults and Children Interpret Disjunction under Negation in Dutch, French, Hungarian and Italian: A Cross-Linguistic Comparison. LANGUAGE LEARNING AND DEVELOPMENT 18, 1: 97–122. https://doi.org/10.1080/15475441.2021.1941966.
É., Kiss Katalin, Lilla Pintér, and Tamás Zétényi. 2021. Group-denoting vs.counting: Against the scalar explanation of children’s interpretation of 'some'. In: Dočekal Mojmír, Wągiel Marcin (szerk.) Formal approaches to number in Slavic and beyond. Berlin: Language Science Press. 427–457. https://doi.org/10.5281/zenodo.5082484.
Surányi, Balázs, and Lilla Pintér. 2020. The Acquisition of Prosodic Focus-Identification: The Role of Variation in Focus-Marking. In: M. Brown Megan, Kohut Alexandra (szerk.) Proceedings of the 44th annual Boston University Conference on Language Development. Somerville (MA): Cascadilla Press. 648–661.
Hegedűs, Veronika, István Kenesei, Lilla Pintér, and Balázs Surányi (eds.). 2017. 13th International Conference on the Structure of Hungarian [abstracts]. Budapest: MTA Nyelvtudományi Intézet.
É., Kiss Katalin, and Lilla Pintér. 2016. Identificational focus revisited: The issue of exhaustivity. In: Ross Burkholder, Carlos Cisneros-Juarez, Emily R. Coppess, Julian Grove, Emily A. Hanink, Hilary McMahan, Cherry Meyer (szerk.)et al. CLS 50: Proceedings of the fiftieth annual meeting of the Chicago Linguistic Society. Chicago: Chicago Linguistic Society. 125–144.
Pintér, Lilla. 2016. Preschoolers’ interpretation of the focus particle csak ‘only’ in Hungarian. In: Kate Bellamy, Elena Karvovskaya, Martin Kohlberger, George Saad (szerk.) ConSOLE XXIII: Proceedings of the 23rd Conference of the Student Organization of Linguistics in Europe. Leiden: Leiden University Press. 200–220.
Gerőcs Mátyás, Pintér Lilla. 2015. A gyerekek mindig "pontosan" értik a számneveket?. In: Gécseg Zsuzsanna (szerk.) LINGDOK 14. Nyelvészdoktoranduszok dolgozatai: Nyelvészdoktoranduszok dolgozatai: Nyelvészdoktoranduszok 17. Országos Konferenciája. Szeged: Szegedi Tudományegyetem, Nyelvtudományi Doktori Iskola. 45–60.